November 6, 2015

Parteneri de practică

 

logo-GOLIN Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: PR Agency of the Year în cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in Romania în topul BizPR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români. Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală și de Est al companiei americane care deține în total peste 50 de birouri în America, EMEA și APAC. În România, Golin este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe, Initiative, BPN, SENIORHYPER și Medic One și este multiplu premiată și finalistă la festivaluri locale și internaționale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.
logo-lowe Lowe Vibe este departamentul de BTL al Lowe, una dintre primele agenții de publicitate înființate în România. De peste 20 de ani, Lowe semnează campanii memorabile, premiate la festivaluri de specialitate precum Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer și, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, ADCro. Loweface parte dintr-o rețea care numără peste 90 de agenții în 65 de țări și peste 9.000 de angajați, deținută de grupul american IPG (Interpublic Group), unul dintre cele mai mari holdinguri de comunicare la nivel mondial.
logo-BPN  BPN este o agenție de media full-service, membră a rețelei globale IPG Mediabrands.  Cele 36 de birouri BPN din 28 de țări administrează bugete de media de peste 1 miliard $, fiind partenerul de business a peste 200 de clienți din întreaga lume. În România, agenția  este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Lowe & Partners, Golin, SENIORHYPER, MobileWorks și Medic One.
logo-metro-cash-and-carry  METRO Cash & Carry International, principalul jucător de pe piața cash & carry internațională, a deschis primul magazin în România în octombrie 1996, fiind și prima companie care a introdus pe piața locală sistemul de vânzare cash & carry, cea mai modernă formă de comerț angro, cu plata la ridicarea mărfii. În anii următori, datorită succesului noului sistem pe piața românească, compania și-a extins rețeaua cu rapiditate, ajungând acum să ne deservim clienții din toată țara prin 31 de magazine, cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătrați. În anul financiar 2013/2014, METRO Cash & Carry România avea aproximativ 4.931 angajați, înregistrând o cifră de afaceri de 906 milioane Euro.
MEandE-logo  Creative Arts si Media Events & Entetertaining
Logo-Softlead  Softlead este prima platformă integrată de tip marketplace, care comercializează soluții software, generează lead-uri și promovează suite de aplicații informatice. Fiind un start-up extrem de dinamic și bine poziționat în industria digitală din România, Softlead gestionează campanii de promovare integrate pentru companiile de software listate, dezvoltând strategii personalizate pentru clienții din portofoliu pe cele mai importante canale de marketing online și offline.
raw-ideas  Raw Ideas este o agenție de web tools care oferă soluții profesionale de creștere a afacerilor în mediul online. Portofoliul de servicii al agenției include:
– Webdesign, Web Development și mentenanță
– SEO
– Social Media Management
– Creare campanii digital marketing
– Dezvoltare de soluții și aplicații mobile
– Digital copywriting
– Creare identitate vizuală
logo-Exhaustive-Design Agentie digitala full service:

– Realizare Website: Imaginea ta in online iti transforma vizitatorii in clienti
– Google adwords & SEO: Vanzarile iti vor creste proportional cu pozitia ta pe Google
– Campanii de promovare online: Mixul potrivit de canale iti vor aduce rezultate masurabile
– Video Marketing: Afacerea ta va fi integrata in metode moderne de promovare

Fantazia PR logo  Fantazia PR Boutique este o agenţie de PR fondată în 2011, specializată în dezvoltarea de conţinut de calitate, atât online cât şi off-line. Plecând de la nevoia de comunicare a brandurilor şi de la înţelegerea publicului ţintă, dezvoltăm campanii de PR creative şi oferim servicii de comunicare integrate: strategie şi consultantă PR, relaţii media, organizare de evenimente, campanii social media.
Suntem o echipă unită şi împărtăşim pasiunea şi curiozitatea pentru domeniul în care lucrăm şi aceeaşi deschidere şi bucurie de a relaţiona cu oameni care ne inspiră şi ne aduc energie frumoasă.
The Good Company  The Good Company este o companie tânără: ne-am născut în anul 2014, fiindcă două absolvente ale secției de Comunicare și Relații Publice din cadrul Facultății de Litere, Universitatea din București, după mai bine de 10 ani în care și-au lustruit competențele în comunicare de marketing și relații publice, la „client” și „agenție”, au hotărât că o treabă cu adevărat bine făcută e cea pe care o faci pe cont propriu. Prin afilierea celor două principale categorii de experiențe – PR management pentru agenții, respectiv marketing management pentru companii – a rezultatul conceptul The Good Company, construit pe o poziționare de echipă, sub deviza „Good things come in pairs”.
editura-litera-logo

Editura LITERA

Infiintata in anul 1989, LITERA este una dintre cele mai mari edituri din Romania, cu peste 4.000 de titluri publicate, intr-un tiraj de aproape 46.000.000 de exemplare tiparite. Profilul editorial acopera practic toate domeniile de fictiune si nonfictiune, oferind publicului diverse colectii.

logo  Add Media Communication a luat ființă în 2002, din pasiune. Lucrăm într-un domeniu aflat într-o continuă mișcare și inovație, un domeniu în care exiști doar dacă iubești ceea ce faci, dacă te implici, dacă înveți tot timpul și ești deschis. Sprijinim activitățile derulate de ONG și Asociații și credem în forța acestora de a schimba în bine societatea, mediul în care trăim.
logo_onrc  Oficiului Naţional al Registrului Comerţului (ONRC) – instituţie publică, cu personalitate juridică, organizată în subordinea Ministerului Justiţiei, potrivit dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 129/2002 (aprobată prin Legea 505/2003 pentru modificarea Legii nr. 26/1990 privind registrul comerţului).
Print  Biroul agențiilor Chapter 4 Romania și GMP PR este amplasat central, în zona Rosetti. Are toate facilitățile, inclusiv acces gratuit la o masă de prânz zilnică alături de ceilalți colegi din cele două agenții. Suntem două echipe prietenoase, săritoare și simpatice, gata să-i învețe ceea ce știu pe cei pregătiți să afle în timp real cum arată viitoarea lor meserie.
FDSC logo Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC) este o organizatie neguvernamentala, independenta, infiintata in anul 1994, in cadrul unei initiative a Comisiei Europene. FDSC este o “organizatie pentru organizatii”, care considera ca dezvoltarea sectorului neguvernamental reprezinta in sine un indicator pentru starea comunitatii in care cetatenii traiesc.
Evolutia FDSC a fost determinata in mod inevitabil de nevoile in transformare ale organizatiilor neguvernamentale din Romania: imediat in prima parte a anilor 90’, FDSC a raspuns nevoii acute de finantare a sectorului prin programele de grant pe care le-a administrat, continuand sa adauge acestora an de an programe si servicii noi, menite sa raspunda acelor nevoi specifice fiecarei etape de dezvoltare a sectorului neguvernamental.
Logo Advanced Ideas  Advanced Ideas este o agenție digitală full service ce realizează proiecte și aplicații pentru orice tip de device, începând de la procesul de creare a ideii, trecând prin faza de dezvoltare și până la implementare.
action  Action Global Communications este o companie de consultanță în comunicare și management, parte a unei rețele vechi de peste 40 de ani, cu birouri în peste 40 de țări.
webdigital logo  WebDigital este o agenție tânără, care activează totuși în piață încă de la începutul campaniilor de PPC Marketing în România. Suntem specializați în acest tip de promovare și suntem parteneri Google și Facebook, derulând pe platformele acestora și ale site-urilor partenere campanii ce depășesc ca valoare 2 milioane de euro pentru peste 200 de parteneri (pentru că nu ne place să lucrăm cu clienți).
gala-societatii-civile
Gala Societatii Civile este un proiect, initiat in anul 2002, ce are ca scop promovarea si premierea activitatii sectorului asociativ din Romania.
 De-a lungul anilor, sub umbrela Galei Societatii Civile s-au dezvoltat proiectele:
  • Competitia anuala a Galei Societatii Civile [2002]
  • Proiectul “Adopta un ONG” [2007]
  • Bursa de Voluntariat [2007]
  • Programul “Comunicatori pentru Societatea Civila” [2009]
  • Site-ului www.galasocietatiicivile.ro pozitionat ca un portal de stiri
 EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 212.000 de angajaţi în peste 700 de birouri din 150 de ţări şi venituri de aproximativ 28,7 miliarde de USD în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2015. Reţeaua noastră este cea mai integrată la nivel global iar resursele din cadrul acesteia ne ajută să le oferim clienţilor servicii prin care să beneficieze de oportunităţile din întreaga lume. În România, EY este unul dintre liderii de pe piaţa serviciilor profesionale încă de la înfiinţare, în anul 1992. Cei peste 650 angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, asistenţă în tranzacţii şi servicii de asistenţă în afaceri către companii multinaţionale şi locale. Avem birouri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Chişinău. EY România este cel mai dorit angajator în România dintre companiile Big 4, conform studiilor Trendence și Catalyst.
dc_communication  DC Communication is a professional team providing to its clients the highest quality integrated PR and communication services and value-driven solutions, using both traditional instruments and cutting-edge techniques.
freecomm-300x180 FREE COMMUNICATION a fost fondată în 2002 de către o echipă de profesionişti care şi-a asumat misiunea de a demonstra valoarea PR-ului ca instrument strategic în crearea de plus valoare pentru clienţii săi. Cu un portofoliu care include atât companii multinaţionale, cât şi lideri locali în industrii importante, agenţia a acumulat o expertiză vastă în domeniile farmaceutic, financiar, real estate şi construcţii, aviaţie, auto și retail. Competenţele principale includ consultanţă pentru strategie corporatistă şi de brand, PR de produs, crisis & issue management, media relations, comunicare în mediul digital, comunicare internă, campanii CSR și evenimente de PR.
Printre clienţii Free Communication se numără Airbus, Boomerang, Credit Europe Bank, Cartoon Network, Depaco (Wetterbest), DKV Euro Service, Farmaciile DONA, JEREMIE (European Investment Fund), La Fântâna, Mazda, Panasonic, Sanofi, Turner, Volvo Trucks/Renault Trucks, Wizz Air şi Zentiva
rusu bortun  Rusu+Borțun Brand Growers este o agenție de strategie și manifestare creativă de brand. Din 2008,  integrează servicii de branding, advertising și digital (prin Rusu+Borțun Cyber Growers) pentru a susține spiritul antreprenorial.
GMP PR  Biroul agențiilor Chapter 4 Romania și GMP PR este amplasat central, în zona Rosetti. Are toate facilitățile, inclusiv acces gratuit la o masă de prânz zilnică alături de ceilalți colegi din cele două agenții. Suntem două echipe prietenoase, săritoare și simpatice, gata să-i învețe ceea ce știu pe cei pregătiți să afle în timp real cum arată viitoarea lor meserie.
Logo-The-Public-Advisors  The Public Advisors este o echipă de specialiști în comunicare pasionați de orchestrarea armonioasă a relațiilor dintre brand și consumatori. Promisiunea pe care o facem clienților noștri se îndreaptă către construirea unei reputații durabile prin experiențe relevante. Agenția este fondată în 2008 și are 7 ani de activitate în piața de relații publice și comunicare. Echipa The Public Advisors este compusă din 10 consultanți.
lansarea-frontline-club-in-romania-1413257409576  Frontline Club București este un punct și un prilej de întâlnire, atât pentru jurnaliștii români, cât și pentru reprezentanții societății civile dornici să dezbată pe marginea subiectelor aflate pe agenda publică, atât în România, cât și la nivel internațional.
Frontline Club are ca scop susținerea și promovarea jurnalismului independent și a fost înființat în anul 2003 de către Vaughan Smith, recunoscut jurnalist, cameraman și videoreporter în zone de conflict.

With 6.1 Mil. EUR turnover in 2014, Conversion is one of the leading performance marketing solutions providers in the CEE region, operating in Romania, Bulgaria, Hungary and Poland.

Counting more than 40 digital marketing specialists, designers & performance marketing engineers, Conversion offers a fully integrated spectrum of digital services (online planning & buying, PPC, SEO, social media, art direction & copywriting, web and mobile development, e-mail marketing, affiliate marketing) and offline (TV, radio, print, Out of Home special projects).

Final-150x150 14 Years of Experience

Gathered together by the unification of two strong and longtime expertise PR agencies: Borțun Olteanu PR and Digital Consulting & People Public Relationships Agency. We creed our consulting and survey on building: Strong relationships with our clients, Always-on enduring brand building & Strategic communication and deployment.

Untitled Portofoliul nostru de servicii este construit în aşa fel încât să putem oferi campanii integrate. Astfel, putem crea experiențe de brand complete, dar, de asemenea, putem oferi şi servicii punctuale, precum: design, event management, marketing sportiv, campanii in-store, PR, campanii de responsabilitate socială corporate și online.
 Untitled  Pan Concept International este o companie de web development formata dintr-o echipa puternica, specializata in programare web si web design. Cu o experienta de peste 5 ani in domeniu, echipa Panconcept International este recunoscuta pentru calitatea produselor si a serviciilor oferite clientilor sai.
 Godmother-logo-300x129 Godmother – departamentele de Client Service și Creație

Suntem BTL din cap pana-n picioare.
Suntem BTL pana la ultimul por si suntem BTL cum nu s-a mai pomenit.
Putem adauga un plus digital oricarei activari in-store, oricarei promotii, oricarei lansari de produs si oricarui eveniment de firma, mare sau mic.
Stam tot timpul cu ochii in patru atunci cand vine vorba de inovatie.
Dar stiti ce e tare? De cele mai multe ori, inovarea o facem chiar noi!
Suntem Godmother si suntem BTL.