August 20, 2015

Despre proiect

 

RePere în Comunicare este un proiect dedicat studenților (indiferent de specializare) și tinerilor profesioniști pasionați de domeniul comunicării, al cărui scop este de a genera oportunități profesionale menite să îi ghideze în carieră. Proiectul este implementat de Asociația Team Work în parteneriat cu Universitatea din București și este realizat alături de peste 30 de agenții și companii.

În cadrul proiectului, tinerii beneficiază de oportunități precum:

  • stagii de practică,
  • internshipuri,
  • oferte de angajare,
  • shadowing

STAGII DE PRACTICĂ/INTERNSHIPURI

Stagiile reprezintă pentru tineri oportunitatea de a dobândi experiență practică, de a descoperi noi informații aplicate despre activități specifice unei organizații în domenii ale comunicării, precum: relații publice, publicitate, social media, marketing, media selling/buying, web design, jurnalism și multe altele.

Stagiul de practică se desfășoară pe o perioadă mai scurtă de timp, acoperind numărul de ore necesare pentru completarea dosarului aferent Practicii de specialitate din curricula facultății. La începutul stagiului este necesară semnarea unei Convenții de practică ce, ulterior, se va atașa la dosar.

Dosarul poate fi descărcat de aici.

Internshipul presupune activitatea desfășurată în cadrul organizației pe o perioadă de una, două, trei sau șase luni. Spre deosebire de stagiile de practică, internshipurile presupun desfășurarea unei activități complexe, cu un grad mai mare de dificultate. Cei implicați în astfel de stagii pot, la finalul acestora, să obțină un job în funcție de rezultate, însă acesta nu este un aspect obligatoriu.

Anunțurile pentru înscrieri sunt postate pe acest site la secțiunea Stagii (de Practică și Internshipuri) și anunțate pe pagina de Facebook a proiectului.

OPORTUNITĂȚI DE ANGAJARE

Oportunitățile de angajare pentru tineri aflați la început de drum reprezintă posibilitatea de obținere a unui loc de muncă în comunicare în diverse domenii: corporații, organizații din sistemul medical, economic, politic, cultural etc.

Prin intermediul proiectului RePere în Comunicare și al rețelei de parteneri se generează oportunități de angajare în agenții și companii al căror specific este foarte variat: relații publice, publicitate, social media, media buying, selling, marketing, jurnalism, advocacy, consultanță etc. Desigur, oportunitățile profesionale pot apărea și în urma programelor de practică, internship sau shadowing dezvoltate de RePere în Comunicare. Joburile vor fi în general de tip Entry level: junior account, junior copywriter, junior assistant, executive etc., fiind menite să vină în sprijinul celor aflați la început de drum.

Înscrierea se face în general pe baza unui CV sau pe baza rezolvării unei teme, fiind un proces puțin mai complicat față de cel necesar înscrierii pentru stagii de practică sau internshipuri și este particularizat în funcție de fiecare partener al proiectului. Modalitatea de înscriere va fi comunicată în fiecare anunț publicat la secțiunea Joburi de pe acest website.

SHADOWING

Shadowingul este un tip informal de deprindere a cunoștințelor în domeniul comunicării (și nu numai) prin intermediul observării directe, pe parcursul uneia sau mai multor zile, a activităților unui specialist în respectivul domeniu. Este un program de pregătire profesională, dezvoltat de Asociația Team Work în cadrul proiectului RePere în Comunicare și în parteneriat cu diverse agenții și organizații ce oferă astfel tinerilor experiență pe teren. Reprezintă o oportunitate pentru tinerii care doresc să descopere ce înseamnă concret activitatea cotidiană într-un anumit domeniu.

Mai multe detalii, inclusiv cele legate de modul în care puteți aplica pentru program, puteți găsi la secțiunea Shadowing.

 

Pentru a vă abona la noutățile privind activitățile din cadrul proiectului, completați acest formular online sau înscrieți-vă în grupul dedicat de pe Facebook.

 

 

Sigla_twAsociația Team Work este o organizație nonguvernamentală, nonprofit pentru tineret, ce își desfășoară activitatea în centrul universitar București începând din anul 2002. Misiunea organizației este de a veni în sprijinul studenților și de a facilita acumularea de către aceștia a experienței necesare încadrării eficiente pe piața muncii, oferind posibilitatea de a pune în practică teoria învățată în facultate.

Printre obiectivele organizației se numără: „familiarizarea studenților cu diverse medii organizaționale prin desfășurarea de proiecte și stagii de practică/internship și „valorizarea practică a cunoștințelor teoretice ale studenților.

Toată activitatea organizației este structurată în jurul managementului de proiect, fapt ce a generat posibilități de a derula în mod profesionist proiecte, inclusiv prin finanțări europene sau private.

Experiența organizației în managementul proiectelor a fost recunoscută prin două premii întâi la nivel național: unul pentru proiectul cu cele mai spectaculoase rezultate în cadrul programului „Spații Verzi Urbane” (derulat de MOL România și Fundația pentru Parteneriat) și al doilea în cadrul concursului Gala Societății Civile, Secțiunea Protecția Mediului.

 

Sigla-UBUniversitatea din București este una dintre cele mai importante instituții de învățământ superior și cercetare din România, cu o tradiție de peste 150 de ani în domeniu.

Misiunea universității este aceea de a oferi studenților o formare de nivel european în domeniile științelor exacte, științelor naturii, științelor sociale și umane, de a produce idei noi și de a reevalua stadiul actual al cunoștințelor în toate aceste domenii, fiind profund angajată în ameliorarea calitativă a proceselor de învățare și predare, printr-un efort de cercetare susținut atât de cadrele didactice, cât și de studenți.

Pentru atingerea acestor obiective se urmărește internaționalizarea educației prin diplome comune cu alte universități, semestre de studiu în străinătate și invitarea unor personalități eminente din diferite domenii de studiu.

Numeroasele generații de studenți și profesori au reușit să impună Universitatea ca una din instituțiile de referință pentru întreaga societate românească, iar mulți dintre absolvenți s-au afirmat ca personalități de seamă: profesori și cercetători la majoritatea marilor universități ale lumii, membri ai Academiei Române și ai unor academii din alte țări, scriitori, politicieni (parlamentari, miniștri, prim-miniștri, președinți), diplomați, înalți funcționari, jurnaliști, manageri și mulți alții.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *