Apel practică nr. 49 – Pastel

Locuri de practică: 2

Perioadă: 23 noiembrie-15 decembrie 2015

Durată: 90h

Program: 8 h/zi

Studentul eligibil:

  • Este cetățean român
  • Este student/ă la o universitate/facultate din regiunea București-Ilfov
  • Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
  • Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al altui proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – nu a desfășurat activitățile de practică și de consiliere
  • Are practica de specialitate în planul de învățământ din anul universitar în desfășurare
  • Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Locul de practică:

pastel este agentia de comunicare integrata specializata in crearea de experiente de brand. Compania a fost infiintata in 2006 de catre Ioana Mucenic si Dana Nae Popa, la vremea respectiva studente in ultimul an. Agentia a crescut organic avand in prezent 30 de angajati si o cifra de afaceri care depaseste 1 milion de euro. 65% dintre clientii sai sunt lideri in pietele in care activeaza, iar pentru acestia, agentia ofera atat servicii specializate (in-store, PR, design, evenimente), cat si servicii integrate (campanii de comunicare 360 la nivel local si regional).

Portofoliul sau este variat, cuprinzand clienti precum AVON Cosmetics Romania, Bonduelle, Beko, Colgate-Palmolive, Durex, GDF SUEZ Energy Romania, Hochland, Honda, JTI, kika, Mondelez (Barni, Belvita, Halls, Jacobs, Milka, Poiana, Tuc), Royal Canin, Tenaris Silcotub.

La acestia se adauga campania sociala Sport pentru Viata, cel mai longeviv proiect al companiei.

Activități (în care se vor putea implica studenții):

Pastel oferă servicii de comunicare integrată, iar studenții care vor veni în practică vor avea ocazia să învețe și să ajute la diferite proiecte. Pot merge la un evenimente, pot corecta și traduce materiale, pot ajuta în brainstorminguri etc. Studenții vor fi asimilați de către echipă drept colegi mai mici, fiind astfel implicați în proiectele îb derulare.

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
  • Deținerea unor abilități medii de utilizare a platformelor online și social media

Înscriere și selecție:

  • Înscrierea se face prin completarea online a acestui FORMULAR.
  • Selecția se face în ordinea înscrierii și a validării eligibilității.
  • 18 noiembrie – anunțarea rezultatelor (sau mai devreme, dacă se ocupă locurile)
  • 19 noiembrie – întâlnire administrativă (o întâlnire cu reprezentanții proiectului pentru semnarea documentelor din cadrul acestuia – prezența este obligatorie)
  • 23 noiembrie – începerea stagiului de practică

Precizări:

  • toți studenții selectați pentru stagii de practică beneficiază automat de sesiuni de consiliere și orientare profesională
  • toți studenții selectați pentru un stagiu de practică beneficiază de o subvenție de 10 RON/oră conform planului lor de învățământ
  • toți studenții selectați pentru un stagiu de practică intră în concursurile cu premii din cadrul proiectului, urmând să fie acordate 15 premii I * 3.000 RON, 15 premii II * 2.000 RON, 15 premii III * 1.000 RON

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *