Apel practică 48 – The Good Company

Locuri de practică: 2

Perioadă: 2-15 decembrie 2015

Durată: 90h

Program: 8 h/zi

Studentul eligibil:

  • Este cetățean român
  • Este student/ă la o universitate/facultate din regiunea București-Ilfov
  • Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
  • Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al altui proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – nu a desfășurat activitățile de practică și de consiliere
  • Are practica de specialitate în planul de învățământ din anul universitar în desfășurare
  • Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Locul de practică:

The Good Company este o companie tânără: ne-am născut în anul 2014, fiindcă două absolvente ale secției de Comunicare și Relații Publice din cadrul Facultății de Litere, Universitatea din București, după mai bine de 10 ani în care și-au lustruit competențele în comunicare de marketing și relații publice, la „client” și „agenție”, au hotărât că o treabă cu adevărat bine făcută e cea pe care o faci pe cont propriu. Prin afilierea celor două principale categorii de experiențe – PR management pentru agenții, respectiv marketing management pentru companii – a rezultatul conceptul The Good Company, construit pe o poziționare de echipă, sub deviza „Good things come in pairs”.
În decursul a puțin peste 1 an, The Good Company a realizat proiecte de poziționare strategică, comunicare de brand de companie și produs, campanii integrate on- și offline, comunicare digitală, dar și in store, public affairs și management de criză pentru companii locale și multinaționale, din segmentele IT&C, auto, construcții, produse și servicii pentru femei etc.
Nu suntem și nu vrem să devenim „o altă agenție”: suntem un partener pentru fiecare din clienții noștri și ne dorim să rămânem, din punctul lor de vedere, nu un prestator de servicii, ci o resursă valoroasă și implicată, apropiată, un „outsource” de relații publice și marketing, care să dezvolte proiecte eficiente, cu rezultate vizibile.
Avem resursele și competența de a gestiona orice proiect de comunicare, de la nivelul obiectivelor, strategiei, tacticilor, până la cel al implementării efective, monitorizării și evaluării ulterioare.

Activități (în care se vor putea implica studenții):

Strategie:
Background research (de piață) pentru clienți noi și concepte de comunicare noi
Brainstorming pentru stabilire concepte și mesaje proiecte comunicare
Scriere briefuri de campanii comunicare
Participare la găsirea soluțiilor tehnice și logistice pentru implementarea campaniilor
Participare la dezvoltarea materialelor de campanie

Social media:
Research pentru dezvoltarea calendarelor editoriale ale clienților din portofoliul TGC
Community management pentru conturile social media ale clienților din portofoliul TGC
Monitorizarea concurenței clienților TGC în social media

Comunicare online:
Brainstorming pentru identificarea celor mai eficiente canale online, în conformitate cu obiectivele de comunicare
Dezvoltarea de conținut pentru website-urile, paginile de campanie și newsletterele clienților din portofoliul TGC
Monitorizarea permanentă a performanței campaniilor online cu ajutorul tool-urilor disponibile

Comunicare offline:
Evenimente: asigurarea de suport operațional pentru pregătirea, comunicarea și desfășurarea efectivă a evenimentelor clienților TGC, inclusiv follow up participare.
Creație publicitară: adaptarea, actualizarea și revizuirea materialelor de comunicare offline (semnalistică & print)
Producție publicitară: identificarea formatelor, produselor și furnizorilor potriviți pentru comunicarea mesajelor
Baze de date: actualizare, filtrare și prelucrare baze de date (persoane, materiale, foto etc.) necesare implementării unor proiecte de comunicare

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
  • Deținerea unor abilități medii de utilizare a platformelor online și social media

Înscriere și selecție:

  • Înscrierea se face prin completarea online a acestui FORMULAR.
  • Selecția se face în ordinea înscrierii și a validării eligibilității.
  • 18 noiembrie – anunțarea rezultatelor (sau mai devreme, dacă se ocupă locurile)
  • 19 noiembrie – întâlnire administrativă (o întâlnire cu reprezentanții proiectului pentru semnarea documentelor din cadrul acestuia – prezența este obligatorie)
  • 2 decembrie – începerea stagiului de practică

Precizări:

  • toți studenții selectați pentru stagii de practică beneficiază automat de sesiuni de consiliere și orientare profesională
  • toți studenții selectați pentru un stagiu de practică beneficiază de o subvenție de 10 RON/oră conform planului lor de învățământ
  • toți studenții selectați pentru un stagiu de practică intră în concursurile cu premii din cadrul proiectului, urmând să fie acordate 15 premii I * 3.000 RON, 15 premii II * 2.000 RON, 15 premii III * 1.000 RON

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *