Apel practică 46 – Dăescu-Borțun-Olteanu (DBO)

Locuri de practică: 2

Perioadă: 17 noiembrie – 11 decembrie 2015

Durată: 90h

Program: 6 h/zi

Studentul eligibil:

  • Este cetățean român
  • Este student/ă la o universitate/facultate din regiunea București-Ilfov
  • Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
  • Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al altui proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – nu a desfășurat activitățile de practică și de consiliere
  • Are practica de specialitate în planul de învățământ din anul universitar în desfășurare
  • Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Locul de practică:

 

Dăescu Borțun Olteanu reunește, în aceeași agenție, una dintre cele mai puternice echipe de comunicare din România. Agenția apare ca urmare a fuziunii dintre Borțun Olteanu și People Public Relationships Agency și aduce pieței de comunicare, dincolo de expertiza și rezultatele oamenilor, un suflu ce derivă din universul pe care grupul Millenium People l-a construit în cei 16 ani de când a fost înființat.

“Ne-am dorit să creăm o agenție și mai puternică prin aducerea împreună a multelor talente și seniorat pe care, separat, le-am demonstrat. Discutam despre această fuziune de mai mult timp, dar 2014 este anul în care am atins maturitatea necesară pentru a face un pas atât de mare”, spune Tudor Daescu, General Manager al Dăescu Borțun Olteanu. “Mai mult, acest proiect a reușit să convingă câțiva dintre cei mai importanți specialiști în comunicare să ni se alăture. Sunt foarte mândru de fiecare om care se semnează pe sine și care alcătuiește astăzi această echipă al cărei input se regăsește în rezultatele pentru care ne aplaudă clienții noștri.”

Portofoliul reunit numără clienți precum adidas, AOC, Băneasa Developments, Cafeneaua Veche, Duracell, E-Boda, Gillette, Glenfiddich, King, Logitech, Media Galaxy, Philips, Rombat, Siveco, Subway, Răzvan Vâlceanu, The Pole, Wellborn. Acestora li se adaugă proiectele The Institute (Romanian Design Week, Internetics) și Gala Societații Civile.

Activități (în care se vor putea implica studenții):

  • media relations
  • monitorizare de presă
  • redactare materiale de comunicare
  • generare de conținut social media
  • definitivarea listei de activități se va face împreună cu studenții, în funcție de interesele acestora și de proiectele disponibile

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
  • Deținerea unor abilități medii de utilizare a platformelor online și social media

Înscriere și selecție:

  • Înscrierea se face prin completarea online a acestui FORMULAR.
  • Selecția se face în ordinea înscrierii și a validării eligibilității.
  • 15.11 – anunțarea rezultatelor (dacă locurile se ocupă mai repede, apelul va fi închis mai repede)
  • 17.11 – întâlnire administrativă (o întâlnire pentru semnarea documentelor din cadrul proiectului – prezența este obligatorie)
  • 17.11 – începerea stagiului de practică

Precizări:

  • toți studenții selectați pentru stagii de practică beneficiază automat de sesiuni de consiliere și orientare profesională
  • toți studenții selectați pentru un stagiu de practică beneficiază de o subvenție de 10 RON/oră conform planului lor de învățământ
  • toți studenții selectați pentru un stagiu de practică intră în concursurile cu premii din cadrul proiectului, urmând să fie acordate 15 premii I * 3.000 RON, 15 premii II * 2.000 RON, 15 premii III * 1.000 RON

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *