Apel practică 45 – Conversion

Locuri de practică: 2

Perioadă: 16 noiembrie – 11 decembrie 2015

Durată: 90h

Program: 6 h/zi

Studentul eligibil:

  • Este cetățean român
  • Este student/ă la o universitate/facultate din regiunea București-Ilfov
  • Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
  • Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al altui proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – nu a desfășurat activitățile de practică și de consiliere
  • Are practica de specialitate în planul de învățământ din anul universitar în desfășurare
  • Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Locul de practică:

Cu o cifra de afaceri de 6,1 Mil. Euro in 2014, Conversion este cea mai mare agentie de performance marketing din Romania si in prezent numara peste 30 de specialisti in inginerie, design si marketing online.
Agentia a fost infiintata in ianuarie 2012, iar din 2013 face parte din grupul Naspers, unul dintre principalii jucatori la nivel mondial in domeniul noilor tehnologii.
Conversion activeaza deja si pe piata din Bulgaria, iar pentru 2015 vizeaza extinderea in Europa Centrala si de Est prin intrarea pe Ungaria si Polonia.

Domeniul de activitate: digital marketing

Prezentarea serviciilor:

Conversion ofera servicii integrate de promovare digitala: media, creatie, dezvoltare web si mobile, social media, e-mail marketing si afiliere.

Compania detine profitshare.ro, reteaua de marketing afiliat care a generat primele 100 Mil. Euro vanzari pentru clientii sai, precum si conectoo.ro, unul dintre principalii furnizori de servicii de e-mail marketing si solutii de loializare. In acest moment se lucreaza la internationalizarea platformelor.

Portofoliu de clienti:

Portofoliul cuprinde peste 100 de clienti, majoritatea varfuri pe sectoarele in care activeaza. Printre acestia se numara eMAG (Romania, Bulgaria si Ungaria), Oriflame (14 tari CEE), OLX (Romania si Bulgaria), Depanero, Volksbank, Flanco, Banca Transilvania, Autovit.ro, Coriolan, Beraria H, Centrofarm, Libris.ro, Zonga sau YellowStore.

Activități (în care se vor putea implica studenții):

  • 2/3 zile induction de familiarizare cu piata de media online, metode de promovare, terminologie
  • activitati de monitorizare campanii de Black Friday si evaluare campanii post Black Friday
  • implicarea in organizarea participarii Conversion la o conferinta de e-commerce care va avea loc pe 24 nov

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
  • Deținerea unor abilități medii de utilizare a platformelor online și social media
  • Disponibilitatea de a semna un acord de confidențialitate

Înscriere și selecție:

  • Înscrierea se face prin completarea online a acestui FORMULAR.
  • Selecția se face în ordinea înscrierii și a validării eligibilității.
  • 15.11 – anunțarea rezultatelor (dacă locurile se ocupă mai repede, apelul va fi închis mai repede)
  • 17.11 – întâlnire administrativă (o întâlnire pentru semnarea documentelor din cadrul proiectului – prezența este obligatorie)
  • 16.11 – începerea stagiului de practică

Precizări:

  • toți studenții selectați pentru stagii de practică beneficiază automat de sesiuni de consiliere și orientare profesională
  • toți studenții selectați pentru un stagiu de practică beneficiază de o subvenție de 10 RON/oră conform planului lor de învățământ
  • toți studenții selectați pentru un stagiu de practică intră în concursurile cu premii din cadrul proiectului, urmând să fie acordate 15 premii I * 3.000 RON, 15 premii II * 2.000 RON, 15 premii III * 1.000 RON

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *