Apel practică 44 – Fantazia PR

Locuri de practică: 2

Perioadă: 2-15 decembrie 2015

Durată: 90h

Program: full-time (8h/zi)

Studentul eligibil:

  • Este cetățean român
  • Este student/ă la o universitate/facultate din regiunea București-Ilfov
  • Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
  • Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al altui proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – nu a desfășurat activitățile de practică și de consiliere
  • Are practica de specialitate în planul de învățământ din anul universitar în desfășurare
  • Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Locul de practică:

Fantazia PR Boutique este o agenţie de PR fondată în 2011, specializată în dezvoltarea de conţinut de calitate, atât online cât şi off-line. Plecând de la nevoia de comunicare a brandurilor şi de la înţelegerea publicului ţintă, dezvoltăm campanii de PR creative şi oferim servicii de comunicare integrate: strategie şi consultanță PR, relaţii media, organizare de evenimente, campanii social media.

Suntem o echipă unită şi împărtăşim pasiunea şi curiozitatea pentru domeniul în care lucrăm şi aceeaşi deschidere şi bucurie de a relaţiona cu oameni care ne inspiră şi ne aduc energie frumoasă.

Clienţii cu care colaborăm sunt: Calif, Origo, Steam Coffee Shop, Shoteria, Epoxy Studio, Heidi, Pernod Ricard România (Chivas Regal, Absolut, Ballantine’s, Jameson, Havana Club).

Activități (în care se vor putea implica studenții):

  • Creare de planuri editoriale pentru conturile de Facebook
  • Research şi creare de mecanisme de activare pentru Facebook
  • Redactare de texte pentru campanii: comunicate de presă, scrisori, texte pentru site, newslettere, invitaţii
  • Monitorizarea presei şi follow-up în urma campaniilor
  • Participare la brainstorming-uri, alături de restul echipei, pentru campanii noi
  • Implicare şi suport în organizarea evenimentelor: confirmare participanţi, organizare, follow-up după eveniment
  • Research și actualizare bază de date de presă şi key opinion leaders

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
  • Deținerea unor abilități medii de utilizare a platformelor online și social media

Înscriere și selecție:

  • Înscrierea se face prin completarea online a acestui FORMULAR.
  • Selecția se face în ordinea înscrierii și a validării eligibilității.
  • 13.11 – anunțarea rezultatelor (dacă locurile se ocupă mai repede, apelul va fi închis mai repede și termenele limită din punct de vedere administrativ, cu excepția datei de începere a stagiului, de secalează)
  • 17.11 – întâlnire administrativă (o întâlnire pentru semnarea documentelor din cadrul proiectului – prezența este obligatorie)
  • 02.12 – începerea stagiului de practică

Precizări:

  • toți studenții selectați pentru stagii de practică beneficiază automat de sesiuni de consiliere și orientare profesională
  • toți studenții selectați pentru un stagiu de practică beneficiază de o subvenție de 10 RON/oră conform planului lor de învățământ
  • toți studenții selectați pentru un stagiu de practică intră în concursurile cu premii din cadrul proiectului, urmând să fie acordate 15 premii I * 3.000 RON, 15 premii II * 2.000 RON, 15 premii III * 1.000 RON

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *