Apel practică 30 – WebDigital – noiembrie 2015

Locuri de practică: 1

Perioadă: 4-30 noiembrie 2015

Durată: 180h (90h vor fi făcute în cadrul proiectului, iar 90h în cadrul programului intern de practică, cu posibilitatea de angajare la finalul stagiului)

Program: part-time (4-6h/zi)

Studentul eligibil:

  • Este cetățean român
  • Este student/ă la o universitate/facultate din regiunea București-Ilfov
  • Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
  • Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al altui proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – nu a desfășurat activitățile de practică și de consiliere
  • Are practica de specialitate în planul de învățământ
  • Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Locul de practică:

WebDigital este o agenție tânără, care activează totuși în piață încă de la începutul campaniilor de PPC Marketing în România. Suntem specializați în acest tip de promovare și suntem parteneri Google și Facebook, derulând pe platformele acestora și ale site-urilor partenere campanii ce depășesc ca valoare 2 milioane de euro pentru peste 200 de parteneri (pentru că nu ne place să lucrăm cu clienți).

Suntem îndrăgostiți de ceea ce facem și mai ales dispuși să transmitem cunoștințele noastre mai departe, iar pentru că ne dorim tot timpul să cunoaștem oameni cu potențial, am dezvoltat un program de training pe care noi îl considerăm “super-tare”.

Pe o perioadă de cc. 2 luni te vei familiariza cu filosofia și activitatea zilnică a fiecărui departament din cadrul agenției, iar noi vom evalua potențialul tău de a face, acum sau la un moment dat, parte din echipa noastră.

Activități (în care se vor putea implica studenții):

  • Time și project management, precum și utilizarea unor instrumente pe care le folosim în activitatea curentă (procesare mail, lucrul cu Drive și Dropbox, planificarea și utilizarea calendarului Google, lucrul cu un program de management al taskurilor ș.a.);
  • Cunoașterea teoretică și obținerea, în urma examinării a unei certificări Google;
  • Construcția și optimizarea unei campanii de PPC Marketing (Google AdWords și Facebook Ads), gestionând un cont real, pe bani reali, în cadrul departamentului de Specialiști în PPC Marketing, sub îndrumarea unui “meseriaș”;
  • Strategii de campanie integrate;
  • Pregătirea și prezența la întâlniri cu oameni de afaceri și top manageri, gestionarea eficientă a unui portofoliu de clienți, networking și vânzare consultativă, în departamentul de Relationship Managers, unde te vei comporta ca un veritabil consultant, sub îndrumarea unui coleg cu experiență.

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:

  • Cunoașterea limbii engleze – nivel avansat de înțelegere
  • Să își dorească să se dezvolte și să fie pasionat de marketingul digital
  • Student/ă în an terminal sau la master

Înscriere și selecție:

  • Înscrierea se face prin completarea online a acestui FORMULAR.
  • Selecția se face în ordinea înscrierii și a validării eligibilității.
  • 3 noiembrie – anunțarea rezultatelor (sau mai devreme, dacă se ocupă locurile)
  • 3-4 noiembrie – întâlnire administrativă (o întâlnire pentru semnarea documentelor din cadrul proiectului – prezența este obligatorie)
  • 4-5 noiembrie – începerea stagiului de practică

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *