Apel practică 27 – The Public Advisors – noiembrie 2015

Locuri de practică: 2

Perioadă: 2-13 noiembrie 2015

Durată: 90h

Program: full-time (8h/zi)

Studentul eligibil:

  • Este cetățean român
  • Este student/ă la o universitate/facultate din regiunea București-Ilfov
  • Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
  • Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al altui proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – nu a desfășurat activitățile de practică și de consiliere
  • Are practica de specialitate în planul de învățământ
  • Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Locul de practică:

Alături de cele mai apreciate și respectate talente din piața locală de comunicare, The Public Advisors este o echipă de specialiști în comunicare pasionați de orchestrarea armonioasă a relațiilor dintre brand și consumatori. Promisiunea pe care o facem clienților noștri se îndreaptă către construirea unei reputații durabile prin experiențe relevante. Agenția este fondată în 2008 și are 7 ani de activitate în piața de relații publice și comunicare. Echipa The Public Advisors este compusă din 10 consultanți.

Activități (în care se vor putea implica studenții):

  • Cercetare de birou preliminară
  • Întocmire și management al listei de presă
  • Stabilirea primelor relații personale cu jurnaliștii
  • Stabilirea primelor relații personale cu bloggerii
  • Elaborare texte DRAFT (scrisori, newslettere, broșuri, social media, mape de presă)
  • Elaborare documente de bază DRAFT:
    • Comunicat de presă,
    • Fact-sheet,
    • Răspunsuri solicitări presă,
  • Follow-up telefonic către jurnaliști și influențatori (riguros – pe bază de tabel, fără să fi avut o relație anterioară cu cei apelați)
  • Monitorizarea constantă a aparițiilor în presă și social media pentru clienți
  • Întocmirea rapoartelor de monitorizare și evaluare zilnice / lunare / de evenimente
  • Elaborare diferite părți dintr-o prezentare de strategie la cererea coordonatorului (selecții de jurnaliști/bloggeri potriviți, media mapping etc.)
  • Research pentru pitch-uirea subiectelor de interviu/material către jurnaliști și follow up
  • În social media:
    • Elaborare DRAFT calendar editorial Social Media
    • Programare postări în Social Media
    • Managementul discuțiilor în comunitățile din Social Media după validarea tipului de răspuns cu tutorele
  • La evenimente:
    • Ajutor la set-up coordonat de tutore
    • Întâmpinarea jurnaliștilor + obținere de noi contacte
    • Socializare cu jurnaliștii + stabilirea unor prime relații
    • Ajutor în rezolvarea cerințelor jurnaliștilor
    • Strângerea materialelor agenției la sfârșitul evenimentului
    • Centralizarea listei contactelor existente + cele noi obținute la eveniment

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
  • Deținerea unor abilități medii de utilizare a platformelor online și social media
  • Deținerea unui computer portabil pe care este dispus/ă să îl folosească pe perioada stagiului se practică

Înscriere și selecție:

  • Înscrierea se face prin completarea online a acestui FORMULAR.
  • Selecția se face în ordinea înscrierii și a validării eligibilității.
  • 29 octombrie – anunțarea rezultatelor (sau mai devreme, dacă se ocupă locurile)
  • 30 octombrie – întâlnire administrativă (o întâlnire pentru semnarea documentelor din cadrul proiectului – prezența este obligatorie)
  • 2 noiembrie – începerea stagiului de practică

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *