Apel practică 24 – Golin PR – oct/nov 2015

Locuri de practică: 6

Perioadă: octombrie-noiembrie 2015

Durată: 90h

Program: full-time (8h/zi)

Studentul eligibil:

  • Este cetățean român
  • Este student/ă la o universitate/facultate din București
  • Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
  • Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al altui proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – nu a desfășurat activitățile de practică și de consiliere
  • Are practica de specialitate în planul de învățământ
  • Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Locul de practică:
Golin este singura agenție de PR din România care a câștigat, în același an, locul 1 în cele mai importante competiții ale industriei: PR Agency of the Year în cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in Romania în topul BizPR Awards 2014 și #1 în preferințele bloggerilor români.
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală și de Est al companiei americane care deține în total peste 50 de birouri în America, EMEA și APAC. în România, Golin este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe, Initiative, BPN, SENIORHYPER și Medic One și este multiplu premiată și finalistă la festivaluri locale și internaționale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.
Suntem o agenție de relații publice full-service, specializată în crearea unor campanii de relații publice de mare vizibilitate, pentru orice domeniu, fie că vorbim de real-estate sau piața de capital, tehnologie sau farmaceutice, FMGC sau fashion.
Implementăm campanii de PR creative și memorabile, eficiente și dinamice. Cultivăm media relations de top. Creăm awareness pentru clienții noștri. Pentru că mass-media vorbește despre ei, iar publicul îi ține minte.
Pentru mai multe informații vizitați http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin România.

Activități (studenții vor fi distribuiți pe una dintre acestea):

Digital:

  • Calendare editoriale de Facebook pentru brandurile din portofoliul Golin
  • Community management pentru paginile de Facebook și conturi de Instagram ale brandurilor din portofoliul Golin
  • Cercetare pentru noi campanii pe care le propunem clienților pe digital
  • Cercetare pe concurenții clienților – daily – ce activări au pe pagini
  • Cercetare pe concurenții clienților pentru campaniile de bloggeri
  • Alerte săptămânale cu proiectele cele mai bune din blogosfera sau proiecte de Facebook și social media din România și din afara țării
  • Identificarea de oportunități de real time marketing pentru clienți în funcție de subiectele trending pe agenda publică și în social media
  • Implicarea în blog blitz-uri – deplasări și vizite la bloggeri comunicând mesaje și campanii despre clienți
  • Follow-up evenimente cu bloggeri
  • Scriere de briefuri pentru campanii cu bloggeri, scrierea de scrisori și mesaje personalizate pentru bloggeri și influenceri online
  • Implicarea în brainstormingurile pentru strategii digitale.

Corporate:

  • Participare brainstorminguri pentru concepte și mesaje
  • Realizare research-uri pe diferite teme, în română sau engleză, după caz
  • Monitorizarea presei
  • Monitorizări apariții comunicate / evenimente / alte materiale de presă
  • Drafturi texte: comunicate, articole, materiale de comunicare internă (mailuri, newslettere, texte intranet)
  • Rezumate știri pentru clienți
  • Traduceri
  • Suport evenimente: follow-up invitați, pregătire liste de invitați & statusuri participare, ajutor follow-up post event etc.
  • Participare în redacții la press-blitz-uri

Consumer:

  • Participare brainstorminguri pentru concepte și mesaje
  • Drafturi de dezvoltări de concepte pentru prezentări/strategii
  • Drafturi de texte (invitații de presă, comunicate de presă, newsletter)
  • Follow-up participare evenimente
  • Realizare research-uri pe diferite teme, în română sau engleză, după caz
  • Actualizare bază de date presă
  • Suport pentru implementare și organizare evenimente

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
  • Deținerea unor abilități medii de utilizare a platformelor online și social media
  • IMPORTANT: Studentul trebuie să poată veni cu propriul laptop pe parcursul stagiului de practică

Înscriere și selecție:

  • Înscrierea se face prin completarea online a acestui FORMULAR
  • Selecția se face în ordinea înscrierii și a validării eligibilității, până la ocuparea locurilor disponibile
  • 26.10.2015 – anunțarea rezultatelor (sau în momentul ocupării locurilor)
  • 27.10.2015 – o întâlnire administrativă la sediul proiectului pentru semnarea documentelor necesare – prezența este obligatorie
  • 28.10.2015 – începerea stagiului de practică

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *