Apel 11 – Softlead – Anunț stagii de practică

repere-apel-11Locuri de practică: 1

Perioadă: octombrie 2015

Durată: 90h

Program: part-time (4-6h/zi)

Studentul eligibil:

  • Este cetățean român
  • Este student/ă la o universitate/facultate din regiunea București-Ilfov
  • Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
  • Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al altui proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – nu a desfășurat activitățile de practică și de consiliere
  • Are practica de specialitate în planul de învățământ
  • Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Locul de practică (descriere 2-4 paragrafe):
Softlead este prima platformă integrată de tip marketplace, care comercializează soluții software, generează lead-uri și promovează suite de aplicații informatice. Fiind un start-up extrem de dinamic și bine poziționat în industria digitală din România, Softlead gestionează campanii de promovare integrate pentru companiile de software listate, dezvoltând strategii personalizate pentru clienții din portofoliu pe cele mai importante canale de marketing online și offline.

Softlead vizează un segment larg de utilizatori si de potențiali consumatori:

  • Companii interesate de achiziționarea unui software
  • Dezvoltatori software
  • Organizatori de evenimente
  • Publicații specializate sau de business

Miza Softlead este dată de credibilitate, consolidată prin eficiență și performanță și garantată de peste cei 250 de parteneri corporate (producători și reselleri de aplicații software) listați în cadrul platformei.

Pentru mai multe informații, puteți accesa www.softlead.ro sau https://www.facebook.com/Softlead

Activități (în care se vor putea implica studenții):
Activitățile includ:

  • Participare la creionarea strategiilor de comunicare, promovare, marketing online, dezvoltare
  • Preluarea parteneriatelor media cu publicații business și din domeniul IT&C
  • Community management pentru conturile Social Media
  • Cercetare pentru noi campanii pe care le propunem clienților pe digital
  • Alerte săptămânale cu proiectele cele mai bune din blogosfera sau proiecte de Facebook și social media din România și din afara țării
  • Identificarea de oportunități de real time marketing pentru clienți în funcție de subiectele trending pe agenda publică și în social media
  • Follow-up evenimente, e-mail-uri prezentare
  • Creare materiale sau conținut pentru website-ul companiei
  • Creare baze de date

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
  • Deținerea unor abilități medii de utilizare a platformelor online și social media
  • Deținerea abilităților de exprimare clară și de comunicare

Înscriere și selecție:

  • Înscrierea se face prin trimiterea unui CV la adresa RePereInComunicare@gmail.com; e-mailul va avea titlul Nume Prenume – Softlead.
  • Selecția se face în urma validării eligibilității, în funcție de calitatea CVului;
  • Deadline trimitere: 8 octombrie 2015, ora 23:59
  • 12 octombrie – anunțarea rezultatelor
  • 13 octombrie – întâlnire administrativă (o întâlnire pentru semnarea documentelor din cadrul proiectului – prezența este obligatorie)
  • 14 octombrie – începerea stagiului de practică

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *