Apel 10 – Creative arts & events – Stagii de practică

repere-apel-10Locuri de practică: 10 studenți

Perioadă: octombrie 2015

Durată: 90h

Program: part-time (4-6h/zi), 5 studenți în intervalul 10:00-14:00; 5 studenți în intervalul 14:00-18:00

Studentul eligibil:

  • Este cetățean român
  • Este student/ă la o universitate/facultate din regiunea București-Ilfov
  • Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
  • Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al altui proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – nu a desfășurat activitățile de practică și de consiliere
  • Are practica de specialitate în planul de învățământ
  • Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Locul de practică: Creative Arts și Media Events&Entertaining – http://www.media-events.ro/

SUNTEM

  • Animați de ideea că trăim într-o societate în continuă schimbare, în perpetuă căutare de noi valori conceptuale;
  • De părere că prin comunicare putem pune întotdeauna la dispoziția clienților  o gamă de soluții pentru o singură problemă;
  • Convinși că prin evenimentele pe care le organizăm oferim cea mai adecvată metodă de comunicare și de interacțiune a valorilor și brandului cu consumatorii
  • Convinși de puterea comunicării integrate de marketing, concept pe care îl abordăm și îl promovăm;
  • Puternici pentru că suntem membri ai creativi-ties group, care adună minți creative din întreaga lume și din varii domenii. Împreună cu ceilalți membri ai grupului putem oferi oricând pachete de soluții complete, nu numai în România, dar și pe plan international.

Trade mark events
Tea&Coffee Festival – 6 ediții anuale
Grădina cu Artiști – 14 ediții
Picanterii de București – 6 ediții
Expodiabet – 5 ediții anuale
Frames of Style – 2 ediții
Asia Fest – 2 ediții
Casa lui Moș Crăciun

Colaborări:
Ambasada Braziliei la București; Ambasada Turciei la București; Amigo; AVON; Bamboo; Basilur Tea; BCR Leasing; BRD; Centrul de Studii Româno-Japoneze; City Pharma; Cornag Consulting; Demmers Tea House; Gaz de France; Heinrig Impex – Heiring Distribution; International School of Bucharest; Librăriile Cărturești; Primăria Sectorului 2; Primăria Sectorului 3; Roca; Sensiblu (Grupul A&D Pharma); Strauss România; Top Diagnosis; Toyota Motor Corporation-Japonia; Tunisiana Travel; Unilever; Universitatea din București; Universitatea Româno-Americană; Westeye Hospital

Activități (în care se vor putea implica studenții): research; diverse activități în organizarea de evenimente; realizare baze de date; verificare baze de date; redactare materiale de PR, redactare conținut Social Media etc.

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:

  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
  • Deținerea unor abilități medii de utilizare a platformelor online și social media

Înscriere și selecție:

  • Înscrierea se face prin completarea online a acestui FORMULAR.
  • Selecția se face în ordinea înscrierii și a validării eligibilității.
  • 1 octombrie – anunțarea rezultatelor
  • 2 octombrie – întâlnire administrativă (o întâlnire pentru semnarea documentelor din cadrul proiectului – prezența este obligatorie)
  • 5 octombrie – începerea stagiului de practică

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *