Apel practică 8 – Metro România

Anunț stagii de practică – METRO România – septembrie 2015 – 1

 

logo-metro-cash-and-carryLocuri de practică: 5

Perioadă: septembrie 2015

Durată: 90 h, cu posibilitatea de prelungire până la 3 luni, în funcție de opțiunea studentului (subvenția va fi acordată doar pentru orele de practică încadrate în planul anual de învățământ, max. 90h)

Program: va fi stabilit împreună cu tutorele de practică

Studentul eligibil:
–   Este cetățean român
–   Este student/ă la o universitate/facultate din București
–   Este înmatriculat/ă la o specializare cu profil științe ale comunicării
–    Nu a făcut parte din grupul țintă (nu a fost înscris) al unui alt proiect POSDRU de stagii de practică (2.1) – din aceasta rezultă că nu a mai desfășurat un stagiu de practică și/sau că nu a mai participat la sesiuni de consiliere profesională și orientare în carieră printr-un proiect POSDRU 2.1
–   Are practica de specialitate în planul de învățământ
–   Este student la licență sau masterat, zi sau IFR

Prioritate:

  1. studenții declarați eligibili în cadrul proiectului în urma înscrierilor generale
  2. selecția se face în ordinea înscrierilor (recomandăm studenților să se înscrie la apeluri făcute pentru organizații ce desfășoară activități compatibile cu specializarea studiată – scopul este de a aprofunda și aplica, nu de a învăța ceva fără legătură directă cu specializarea – ex: studenții la Jurnalism ar trebui să aștepte stagii în organizații de presă sau conexe).

Locul de practică:
METRO Cash & Carry International, principalul jucător de pe piața cash & carry internațională, a deschis primul magazin în România în octombrie 1996, fiind și prima companie care a introdus pe piața locală sistemul de vânzare cash & carry, cea mai modernă formă de comerț angro, cu plata la ridicarea mărfii.

În anii următori, datorită succesului noului sistem pe piața românească, compania și-a extins rețeaua cu rapiditate, ajungând acum să ne deservim clienții din toată țara prin 31 de magazine, cu o suprafață totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătrați. În anul financiar 2013/2014, METRO Cash & Carry România avea aproximativ 4.931   angajați,   înregistrând   o   cifră   de   afaceri   de   906   milioane   Euro.

Dedicat comercianților, profesioniștilor din HoReCa, afacerilor mici și mari din orice domeniu, METRO Cash & Carry oferă clienților săi sub un singur acoperiș toate produsele de care aceștia ar putea avea nevoie pentru afacerea lor, mereu disponibile, într-o largă varietate, la cel mai bun raport calitate – preț de pe piață. Pe baza legitimației METRO, clienții au acces ușor la toate produsele, precum și la serviciile de consultanță oferite în orice magazin de către echipele noastre de specialiști.

Pentru a veni și mai mult în sprijinul clienților revânzători și HoReCa, din aprilie 2010, METRO Cash & Carry România a introdus pe piață un nou format cash & carry: METRO Punct, care asigură clienților oferte promoționale variate, soluții și consultanță specializate, precum și programe de loialitate, pentru a-i ajuta să-și eficientizeze afacerile. Datorită acestui nou concept, clienții nostri au acces mult mai rapid la produsele și serviciile companiei, fără pierderi de resurse sau de timp.

Activități (studenții vor fi distribuiți pe una dintre acestea):

Comunicare de Corporație și PR :
–   Reprezintă compania şi activitaţile pe care aceasta le desfaşoară
–   Comunică beneficiile şi valorile companiei
–   Construieşte, îmbunătăţeşte şi protejează reputaţia companiei
–   Asigură o comunicare eficientă, continuă şi de lungă durată

Branding:
–   Dezvoltarea campaniilor de marketing
–   Comunicarea mărcilor (brandurilor) METRO şi METRO Punct către clienţi
–   Realizarea revistelor cu reclamă (Poşta METRO) şi distribuirea lor către clienţi
–   Managementul site-urilor de internet www.metro.ro, www.metropunct.ro, office.metro.ro şi a tuturor formelor de comunicare prin noi tehnologii
–    Realizarea de materiale conexe / suporturi informative pentru diverse departamente

Condiții minimale pentru acceptarea studentului:
–   Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
–   Deținerea unor abilități medii de utilizare a platformelor online și social media

Înscriere și selecție:
–   Înscrierea se face prin completarea online a acestui FORMULAR
–   Selecția se face în ordinea înscrierii și a validării eligibilității
–   10.09.2015 – anunțarea rezultatelor (pe pagina de Facebook a proiectului)
–   11-15.09.2015 – 1 întâlnire administrativă – prezența este obligatorie
–   16.09.2015 – începerea stagiului de practică

 

Despre proiect:
Proiectul „RePere în Comunicare – stagii de pregătire profesională și orientare în carieră pentru studenții în științele comunicării” (POSDRU/189/2.1/G/155808) este derulat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și cofinanțat   din Fondul Social European   prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *