Apel practică 2/2017 – The Good Company și Digital Friday

Loc de practicăThe Good Company / Digital Friday

Locuri de practică: 3 / 1

Domeniu practică: Social media, PR, marketing, campanii online / grafică, online

Perioadă de practică:  1 lună, începând cu 10.03.2017, cu posibilitatea prelungirii duratei

Program: 4h/zi

Perioadă de înscrieri: 27-06.03.2017

PREZENTAREA ORGANIZAȚIEI

The Good Company este o companie tânără: ne-am născut în anul 2014, fiindcă două absolvente ale secției de Comunicare și Relații Publice din cadrul Facultății de Litere, Universitatea din București, după mai bine de 10 ani în care și-au lustruit competențele în comunicare de marketing și relații publice, la „client” și „agenție”, au hotărât că o treabă cu adevărat bine făcută e cea pe care o faci pe cont propriu. Prin afilierea celor două principale categorii de experiențe – PR management pentru agenții, respectiv marketing management pentru companii – a rezultatul conceptul The Good Company, construit pe o poziționare de echipă, sub deviza „Good things come in pairs”.

We are Digital Friday, a creative agency that works for multiple brands. We believe in the power of Story. Not just in the telling, but in the ability a great story has to include, activate, and involve an audience. We create everything digital, printable, mystical, minimal, visual & analytical. We are strategists and we are designers. We love our clients. They are committed to changing the game; they are market makers; and they are not content with business as usual.

 ACTIVITĂȚI

Strategie:
Background research (de piață) pentru clienți noi și concepte de comunicare noi
Brainstorming pentru stabilire concepte și mesaje proiecte comunicare
Scriere briefuri de campanii comunicare
Participare la găsirea soluțiilor tehnice și logistice pentru implementarea campaniilor
Participare la dezvoltarea materialelor de campanie

Social media:
Research pentru dezvoltarea calendarelor editoriale ale clienților din portofoliul TGC
Community management pentru conturile social media ale clienților din portofoliul TGC
Monitorizarea concurenței clienților TGC în social media

Comunicare online:
Brainstorming pentru identificarea celor mai eficiente canale online, în conformitate cu obiectivele de comunicare
Dezvoltarea de conținut pentru website-urile, paginile de campanie și newsletterele clienților din portofoliul TGC
Monitorizarea permanentă a performanței campaniilor online cu ajutorul tool-urilor disponibile

Comunicare offline:
Evenimente: asigurarea de suport operațional pentru pregătirea, comunicarea și desfășurarea efectivă a evenimentelor clienților TGC, inclusiv follow up participare.
Creație publicitară: adaptarea, actualizarea și revizuirea materialelor de comunicare offline (semnalistică & print)
Producție publicitară: identificarea formatelor, produselor și furnizorilor potriviți pentru comunicarea mesajelor
Baze de date: actualizare, filtrare și prelucrare baze de date (persoane, materiale, foto etc.) necesare implementării unor proiecte de comunicare

CANDIDATUL IDEAL

  1. Student la masterat în București
  2. Să fie cunoscător al modalității de lucru cu platformele social-media;
  3. Să dețină abilități de lucru cu softuri specifice de grafică;
  4. Să cunoască cel puțin mediu limba engleză.

PROCEDURA DE ÎNSCRIERE

  1. Înscriere: prin completarea acestui FORMULAR online
  2. Perioada de înscriere: 27-06 martie 2017;
  3. Începerea activității: După 10 martie 2017.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *